niedziela, 17 listopada 2013

Prolog.





" Myślisz, że stłumiłeś uczucia, że już nie kochasz. 
To nie prawda.. prawdziwa miłość nigdy nie umiera. "


Nie mogę wyobrazić sobie życia
Bez Twojego dotyku
Każdy pocałunek, który mi dajesz
Wypełnia mnie po brzegi


To ona sprawiała że na jego twarzy widniał uśmiech, to ona wiedziała kiedy jest smutny i co ma zrobić aby poprawić mu humor, to ona miała go najczęściej w swoich ramionach, to ona pozwoliła mu polecieć w wielki świat spełniać swoje marzenia. Mimo, że kochali się ponad wszystko, byli parą idealną. Myśleli, że to będzie trwało zawsze, że razem dorosną i razem zestarzeją się, to los chciał inaczej. Justin poleciał w świat, był daleko od niej a mimo to nadal się kochali, wierzyli, że pewnego dnia znowu będą razem. Caitlin obserwowała karierę Justina, wspierała go chodź on o tym nie wiedział, widziała każdy jego koncert z ukrycia, była zawsze blisko niego, śmiała się razem z nim i płakała gdy zdała sobie sprawę, że Justin odnalzał swoją wielką miłość.. Selenę. Jednak próbowała ułożyć sobie życie jak to zrobił Justin, ale ciężko jej było to zrobić kiedy gdzie nie spojrzała wszędzie był.. on. Ale dała radę, ponieważ minęły cztery lata, wszystko się zmieniło. Nie widzieli się przez ten cały czas a przecież tyle sobie obiecali.. Tyle Justin jej obiecał i nic się nie spełniło. Już dawno pogodziła się z tym faktem, że Jaitlin to przeszłość. Czy jeszcze o niej pamięta? Czy czasem wspomina to co było zanim cały świat dowiedział się kto to jest Justin Bieber? Przecież prawdziwej miłości się nie zapomina, a może jednak? To wszystko okażę się niebawem. 




***

Witam kochani! Wczoraj czytałam trochę o faktów o Justinie i Caitlin i tak naszła mnie pewna myśl, aby zacząć pisać opowiadanie właśnie o tej pięknej parze, którą uwielbiam i tęsknie za nimi. Mam nadzieje, że podoba Wam się prolog.. Może nie jest najdłuższy i najciekawszy ale to przecież dopiero początek, prawda? Każdy rozdział będzie dłuższy i mam nadzieje, ciekawszy. Piszcie w komentarzu czy Wam się podoba i co byście zmienili a ja na pewno wezmę to wszystko pod uwagę. A więc.. Miłego czytania, kochani! :)

Ps. Rozsyłajcie link do mojego opowiadania swoim znajomym, byłoby mi naprawdę miło jakby więcej osób dowiedziało się o moim blogu. :)

Znajdziecie mnie tutaj: twitter

5 komentarzy:

  1. Rozdział jest okej .Zapowiada się okej.Będę czytać czkem na NN i zapraszm do mnie opowiadanie o JB http://inyourarms-lovestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest cudne, pisz dalej kotek xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ! Zapraszam do czytania mojego bloga : http://bewithyouforever712.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń